3 Haziran 2011 Cuma

more photos from my wedding


... uzun zamandır yoktum, sizleri çok özledim... 
wear de geldiğine göre başlayabiliriz :))
... yaklaşık bir ay önce düğün hazırlıkları ve Sina Demiral'ın çekmiş olduğu fotoğraflarımı sizler ile paylaşmıştım VE şimdi de düğünden kareler ile 
sizlerleyim... 
p.s. wear seni çok özlemiştim :)

* * * 

... nach einer langeren Zeit bin ich wieder da :) da wear auch wieder da ist, können wir voll Gas geben :)
... ca. vor einem Monat habe ich ein post über meine Hochzeits Vorbereitung gemacht, jetzt könnt Ihr Fotos von der Feier sehen... 
p.s. wear hab dich sehr vermisst :) 


















sevgili kız kardeşim Arzu....
meine Schwester Arzu....





ve son.... :)

25 yorum:

  1. Canim coook güzel bir gelin olmussun gercekten! Cok zarif ve güzel :-) Gelinligin arka tarafindaki kurdale sahane, vee saatine ayrica bayildim :)
    Umarim bir ömür boyu hep böyle ilk günkü gibi gülümseyip mutlu olursunuz.
    Kocaman öpüyorum

    http://guelsah87.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Gelinliğine bayıldık, özellikle göğüs ve bel kısmını çok beğendik:)))

    YanıtlaSil
  3. ay ben seni cok ozlemisim koy eski yeni ne varsa:)) zaten cok guzel bir gelin oldugunu soylemistim ama bir kere daha soylemekten zarar gelmez. cok guzelsin dupduru bir guuzellik. kiz kardesin sana cok benziyor. birde en sevdigim fotograf siyah beyaz elini esinin yanagina koydugun. cok masum cikmissiniz.
    allah mutlulugunuzu bozmasin tatliskomm masalahhh diyimde nazarlar uzak olsun.
    opuyorum cok seni.

    YanıtlaSil
  4. Guzellik, bayildim bu fotolara da ;)) Melekler gibi olmusun demistim zaten cok da iyi eglenmis bir melek olmusun :)) Mutlulugun hep daim olsun guzelim... xxx

    YanıtlaSil
  5. her birini çok seviyorum bu fotoğrafların, bana o günü yaşatıyor yine.. :)
    benim de favorim o fotoğraf buget'cim, ne kadar doğal bir kare.. birbirlerine çok yakışıyorlar, sonsuza kadar mutlu yaşarlar umarım :)

    http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. ne güzel fotoğraflar insan bakarken sanki ordaymış gibi hissediyor geçen postunda da söğlediğim gibi saçın ve gelinliğin çok güzel kısacası çok güzel bir gelin olmuşsun dujucum darısı başımıza:))

    YanıtlaSil
  7. çok zarif gelin olmuşsun, Gelinliğinde çok zarifmiş.

    mutluluklar dilerim.

    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Fotograflar birbirinden güzel. Cok hos bir ciftsiniz ve gelinligin harika bir tasarim :)
    Sac, makyaj-süper! Kardesin sana cok benziyor!

    http://www.bouquet-defleurs.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Allah sizleri her daim mutlu etsin,hiç ayırmasın bir yastıkta kocatsın :) ayyy benim düğünümde eylülde... bi böyle mutlu oldum senin resimlerini görünce, benimki de olsa geçse bi rahatlasam iyi olcak :D

    YanıtlaSil
  10. gelinliği muhteşem ,) çok yakışmış.tam da akşamüzeri gelinlik bakıp eve gelip senin gelinliğini gördümki var olan kararsızlığım iyice arttı dantel bukadar mı yakışır.maşallah:)

    YanıtlaSil
  11. Gülşah: tatlım beğendiğine sevindim... gelinliğime bende hala büyük bir hayranlıkla bakıyorum :))

    Fashion Passion: çok tşk ederim kızlar, öpüyorum

    YanıtlaSil
  12. Buett: canikom ya ne güzel yazmışsın öyle :) güzel dileklerin çok çook tşk ederim. Benim ve wear 'in de favori fotolarından biri. tekrar aranızdayım, seni kocaman öpüyorum ..

    YanıtlaSil
  13. emilie: tatlım çoook tşk ederim, kocaman öpüldün.. postlarınıda bekliyorum :)

    aychi: güzellik inşallah, darısı başına :) beğendiğine çok sevindim, kocaman öpüyorum

    YanıtlaSil
  14. wear: canımbenim, düğün telaşımı benimle bire bir yaşayanlardan birisin... o dönem bana ne kadar çok yardımcı olduğunu ve her daim yanımda olduğun için sana tekrar tekrar tşk ederim. benim de favori fotolarımdan...

    YanıtlaSil
  15. bouquet-defleurs: tatlım ben her zaman sade ve zarif gelinleri severim :) gerçi zevk meselesi ama mümkün oldukça sade olmaya çalıştım.. beğendiğine sevindim.

    Hamide : canım güzel dileklerin sana çok tşk ederim. sana bol bol sabır ve güç diliyorum, umarım her şey istediğin gibi olur.

    YanıtlaSil
  16. S&amp: beğendiğine çok sevindim. ben danteli gelinlikleri çok seviyorum; çok masum ve sade görünüyor diye düşünüyorum. Gerçi ben her zaman sade olmayı tercih ettim, zevk meselesi ama şuna inanıyorum: bir gelin zaten beyazlar içerisinde dikkat çekiyor, çok fazla abartıya gerek yok. mümkün oldukça sade, duru, masum ve asil olması gerekir diye düşünüyorum... bende elimden geldikçe sade olmaya çalıştım... senin düğün ne zaman?

    YanıtlaSil
  17. ay bende artik evlenmek istiyorum ya! cok güzel olmusun mashaAllaah Allah ayirmasin, mutlu etsin inshaAllaah :) elbisen cok güzel.. fazla abartili degil, bence böyle daha güzel :)

    YanıtlaSil
  18. great photos. i love it!
    and..please Follow me. i don´t have a lot of followers :(
    Thanks :)

    xoxo


    www.violet-colouredsky.blogspot.com

    YanıtlaSil
  19. Duju'm ne iyi etmişsin de düğün yaşanırkenki kareleri paylaşmışsın :)) tek tek hepsini inceledim tatlım, düğün alanının yeşillikler içinde olması muhteşem, kırmızı halıda ne kadar zarif kuğu gibi süzülerek yürüyorsun fıstığım, imzayı atış anın, ilk dansınız en can alıcı noktaları harika karelerle anlatmışsın senin gözünden o günü kendimce yaşadım :)) Kızkardeşin de çoook güzelmiş tatlım, hem sana benziyor hem farklı onun da masum bir güzelliği var :) en kısa zamanda kavuşursunuz inşallah güzelim :) çok çok çok güzel bir düğünmüş duju'm...


    http://betwinus.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  20. canım pembiş fiyonklar beyaz sandalyeler çok güzel olmuş sade güzel, bende buet'in beğendiği fotoğrafı çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  21. Canım mailim gitmiyo sana başka bir mail adresin var mı:(

    YanıtlaSil
  22. Gelinlik çok güzel özellikle arkası ve çok yakışmış. Umarım hep mutlu olursunuuz :)

    YanıtlaSil
  23. harika ötesi !!

    bir ömür boyu mutlu olursunsuz insallah dujucum <3


    öpüyorum seni koccaman <3

    YanıtlaSil
  24. yine cok güzel resimler ve ben yine bayıldım..
    mutlulugunuzu yakın bir zamanda taclandırmanızı diliyorum :)

    YanıtlaSil

eğer bir google hesabınız yoksa name/url yazan kısma isminizi yazıp url'yi boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.
tüm yorumlarınızı büyük bir keyifle okuyorum! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...