8 Haziran 2011 Çarşamba

one lovely blogger award


geçen hafta çok sevdiğim canım arkadaşım "wear" bana  "one lovely blogger award" vermişti. Beni bu ödüle laik gördüğü için kendisine çoook teşekkür ediyorum. 
Kural: kendin hakkında 7 farklı bilgi veriyorsun ve bu ödülü beğendiğin bloglara gönderiyorsun.
Bende bu ödülü aşağıdaki blogger'lara veriyorum: 
Fashion House by Zeto, Fashion Özge, Yellow Chick, CMOS, Gülşah, Emilie Trend ve Ahu 


* * * 

letzte Woche habe ich von meiner lieben Freundin "wear"  ein "one lovely blogger award" erhalten. Ich möchte mich bei Ihr ganz herzlich bedanken! 
Die Regeln sind ganz einfach: ich werde über mich 7 unterschiedliche Infos geben.
Ich leite dieses award an die u.a. Blogger weiter :)

Fashion House by Zeto, Fashion Özge, Yellow Chick, CMOS, Gülşah, Emilie Trend und Ahu 



1. Doğma büyüme Almanyalıyım, son 6 yıldır İstanbul da yaşıyorum. Babam ve kız kardeşim Arzu hala Almanya da yaşıyorlar. Ailemi & arkadaşlarımı çok özlüyorum ve sık sık ziyaret ediyorum. 


1.) Ich bin in Deutschland / Augsburg geboren und aufgewachsen. Mein Vater und Schwester Arzu leben noch immer noch in Deutschland... :(




Augsburg / Bu şehirde büyüdüm...
Augsburg / Hier bin ich aufgewaschen...



2.) Çoğunuzun bildiği gibi  geçen yıl Ağustos ayında evlendim, eşimle 6 yıldır tanışıyoruz. 

2.) Wie die meisten schon wissen, habe ich letztes Jahr im August geheiratet. Wir kennen uns schon seit 6 Jahren.   
  


3.) bir tane kedim var, adı Mavi. Tanışmamız çok ilginç olmuştu, ofiste kapının önünde yaralanmış bir şekilde buldum, henüz yavruydu. Bir zaman sonra aramızda bir elektrik oluştu ve benim olmalısın dedim. Şuanda ben ve eşim onsuz bir hayat düşünemiyoruz, eve geldiğimizde ilk işimiz "MAVİ" 

3.) ich habe eine Katze, sie heisst "Mavi". Ich habe sie letztes Jahr bei uns im ofic gefunden, sie war sehr klein.  Ich und mein Mann können momentan ein Leben ohne "Mavi" nicht vorstellen. 





4.) Yemek yemeği çok seviyorum, kendimi bildim bileli böyleyimdir. Özellikle Patates (püre), peynir tabakları + şarap, tatlı ve kahvesiz olamıyorum. Akşam yemeklerinden sonra her hangi bir tatlı yemediğim zaman, menüm tam olarak tamamlanmamıştır :) 

4.) Ich liebe es zu Essen :) Vorallem Kartoffeln, Kase Sorten + Wein, Nachspeisen und Kaffee.... Nach jedem Abendessen ist Nachspeisse immer angesagt! 



şimdiye kadar yediğim en güzel püreyi Long Table / Nişantaşın da yemiştim :) 



5.) Göl evlerine ve Alaçatı 'ya hayranım. Hayallerimden biri ileri ki zamanlarda bir  Göl Ev de yaşamak ve Alaçatı da istediğim kadar kalmak.. :)

5.) Einer meiner Traume ist "ein Haus am See" und eine lange Zeit in "Alaçatı" leben.... :))) 


6. 4 yıldır wear ile birlikte bir Alman / Tekstil firmasında çalışıyorum. Artık bir birimize o kadar çok alıştık ki, wear tatile gidiyorum dediğinde üzülüyorum :)


6.) Ich arbeite seit 4 Jahren mit wear zusammen in einer Deutschen Textil Firma.








7.) Müzik ve Dans  = her daim hayatımda olan ikili... Çok ufak yaşlarda dans eğitimi almıştım. Almanya da yaşadığım dönemi dans sertifikalarımı tamamladıktan sonra kurs vermeye başlamıştım.


7.) Musik und Tanz = waren schon immer ein Teil von meinem Leben. Nach meinen Tanz- Lizenzen habe ich 6 Jahre als Übugnsleiterin gearbeitet.

















20 yorum:

  1. Duju'm ne güzel anlaştmışsın kendini :) doğup büyüdüğün şehir çok güzelmiş masal gibi :) Maviş zaten patileri ısırmalık tam, çocuğu gibi oluyor resmen insanın :) Tatlım sendeki boy ve fizik bende de olsa non stop yerim herhalde, hehe tatlı çekti bak canım :) Bir de dans konusunda bu kadar yetenekli olduğunu bilmiyordum hiç konuşmamıştık, aaa dedim duju'm dans kursu veriyormuş :)) öpüyorum fıstığımı ;))


    http://betwinus.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. keşke maddeler 7den fazla olsaymış dedim bitince :)) dans konusunda yeteneğini hemde kurs verecek kadar iyi olduğunu bilmiyordum Duju'm:)

    YanıtlaSil
  3. bende suan Gok'un yazdigina katiliyorum keske daha uzun olsaymis dedim okuyunca. cok guzel seni dahada yakindan tanimak. cok severek takip ettigim yazilarini bekledigim bloggerlarimdansin askim:) BeTwin Us soylemisti senin kedin oldugunu ama bu fotografi cok tatli. bu Mavi demi?? yoksa herhangi bi kedimi koydun?? neyse eger buysa super yumos birsey:)) bu arada dans konusunda tebrik ederim tatlim. hic bilmiyordum bu yonunu bak ne kadar guzel bu kadar egitimli ve yetenekli olman bu konuda.
    cok sevdim bu postunu kesinlikle:))

    optum cok bitanemm seniii

    YanıtlaSil
  4. dujucum öyle güzel anlatmıssın ki hikaye okur gibi okudum:)) Almanyayı ve aileni özlüyorsundur zor olmuştur senin için ama türkiyeye gelmende ne güzel olmuş bak eşin, wear'la dostluğun sonra bizler seni çok öpüyorum tatlım iyi ki varsın:))

    YanıtlaSil
  5. Canim bende Gök'ün dedigi gibi bitince keske devam etseydi dedim :-) Cok güzel bir post olmus, cok sevdim. Samimi güzel paylasimlarin icin cok tesekkürler.

    Bu arada eger o Gülsah bensem :-))) ödülü laik gördüklerinin arasinda cooook mutlu olurum (OLDUM :)) Öpüyorummmmm canim

    YanıtlaSil
  6. Harika olmuş bu post, keyifle okudum. Seninle de, yemek, kedi ve dans sevgisi konusunda anlaşıyoruz. Ne kadar çok kedisi olan blogger varmış, Wear in ve Buget in de var yanılmıyorsam. Süper! Birgün biz toplanırken, kedileri de bir araya getirelim, bakalım onlar da anlaşabilecek mi :DDD

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. betwinus: evet canım, Augsburg çok ufak ve masal gibi bir şehir. Tarihi de çok güzeldir... Bakma sen, o kadar da fit değilim :)) güzel yorumların için tşk ederim tatlım. öpüldün

    YanıtlaSil
  8. Gök: ay canım ya, çook tşk ederim hayatım... öpüldün

    YanıtlaSil
  9. buett: canımbenim çok duygulandım şimdi :) o resimdeki benim orijinal kedim mavi, aynen dediğin gibi yumoş gibi :) zaman zaman tırnaklıyor ama ben dayanamıyorum ve dalıyorum :) seni kocaman öpüyorum canikomm....

    YanıtlaSil
  10. aychi: canıkom aynen öyle ailemi çook özlüyorum ama hayat işte, her an herşey olabiliyor, bende eşimi ve wear'i buldum :)) öpüldün güzellik...

    YanıtlaSil
  11. Gülşah: Tatlım aynen senden bahsediyorum tabi ki :) hadi hadi en kısa zamanda post bekliyorum senden, şimdi den meraklandım :)

    YanıtlaSil
  12. deniz: canım en kısa zamanda güzel bir yemek organize edelim, ne dersin? :) ben yemeğe her daim varım :))) Kediler ile blogger buluşması da organize edelim, bakalım ne olacak :) eminim bir birlerini yerler... senin kedini de merak ettim... öptüm

    YanıtlaSil
  13. haha deniz'e koptum :))) kedileri dolduralım arabaya gidelim onun korusunda oynatalım :) oynamazlarsa yesinler birbirlerini ne yapalım :)))

    ben de çok keyif aldım okurken, aralara yerleştirdiğin fotoğraflar da masal tadı vermiş postuna :)
    tabii ki bu özelliklerini biliyorum ama düşünüyorum da aslında birlikte çok da dans etmişliğimiz yok, bunu telafi etmeliyiz arkadaşım acilen! ;)

    iyi ki dönmüşsün, iyi ki bulmuşsun bizi, iyi ki varsın hayatımda..:)
    seni seviyorum! <3


    http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. canim kendini cok güzel anlatmissin :)
    mavi ismini ben de cok seviyorummmm :D :D :D


    sei mir nicht böse aber bin echt kein TAG-Freund, danke trozdem, dass du an mich gedacht hast SchatZzz <3

    KiSs
    civciv

    YanıtlaSil
  15. seni daha yakindan tanima firsatini vermis oldun tesekkürler,mutlulugunuz daim olsun canim,sevgiler!!

    YanıtlaSil
  16. sanırım tatlı ve türevleri konusunda nasıl bir canavar olduğunu, en iyi bilenlerdenim...ama olsun, fıstık gibi olduğun sürece yakışır.... dans ve tatlı konusunda her zaman bir destekçin var, biliyorsun dimi? mavi konuusana gelinceee...birbirimizden çok hoşlanmadığımız aşikar...kaçan çoraplarımı ve iplik atan triko elbiselerimin hesabını soracağım birgün ondan...ama pamuk gibi bişi, o ayrı!

    YanıtlaSil
  17. ne güzel bir post olmuş,seni daha yakından tanıdık ne güzel.yorumlara katılıyorum 7 madde az geldi :) artık takip ettikçe birbirimiz hakkında öğreneceklerimiz de çoğalacak tabi :)

    YanıtlaSil
  18. ben bu postu atlamışım, cok güzel olmus. almanyada doğup buyudüğünü anlamamıştım, konuşman cok düzgün...doğduğun şehir de masal sehir gibi..
    gel senle aynı göl kenarında oturup , alacatıya beraber tatile gidelim:) sabahlara kadar dans edelim...ortak zevklerimiz coookk, buyuzden hemen kanım kaynadı zaten size:))

    YanıtlaSil
  19. Postu daha yeni gördüm.Yoksa adı geçen Ahu benmiyim :D

    YanıtlaSil

eğer bir google hesabınız yoksa name/url yazan kısma isminizi yazıp url'yi boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.
tüm yorumlarınızı büyük bir keyifle okuyorum! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...