29 Haziran 2011 Çarşamba

i love it......

... asos da gördüm ve çok beğendim..






26 yorum:

  1. ayy canımm senin boyuna posuna da harika olur vallaaa :)

    YanıtlaSil
  2. Kesimi harika! Caramel renkli olan cok hos ;)

    YanıtlaSil
  3. vuuuvv ben de çok beğendim çok seksi bebişim görse hemen alalım çok seksiymiş der :D

    YanıtlaSil
  4. canımm ben uzun bir tshirtumu boyle kestim :) varsa deneyebilirsin güzel oluyo :) tabii bunlar daha bi güzel ama olsun :)

    YanıtlaSil
  5. haklısın özge boy pos oldumu harika olur kendimde düşündüm de 1.60 boyla çuval giymiş çöp karıştıran kadınlara dönerim büyük ihtimal:):):)

    YanıtlaSil
  6. bende çok beğendim asimetrik kesimleri çok seviyorum bu elbisenin modelide çok güzel sana da çok yakışır dujucum uzun boylu olduğun için güzel taşırsın:))

    YanıtlaSil
  7. Asimetrik her şey beni çekiyor :) Sana çok yakışır eminim ki..

    YanıtlaSil
  8. dujucummmcumcum=) asosu seviorum ama no cesaret:D:D yok yani olmuoree=)=)buda pek efil efilmiş=)

    YanıtlaSil
  9. zayıf ve uzunlarda çok hoş durur. kesimi çok hoş =)

    http://habinos.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Wow, these dresses are fabulous!! Love them!!:D

    Stop by some time:D

    xxx

    YanıtlaSil
  11. fashion özge: tşk tatlım, eminim sende çok güzel taşırsın.

    bouquetdefleurs: bende ikisi arasında karar veremedim :)

    Hamide: alsana tatlım, güzelde taşırsın haaa :)

    verry merry: haklısın ya güzelim, aslında bir deneme yapmak lazım... birazcık kalıp işlerinden anlıyorum, belki bir şeyler ortaya çıkar :)))

    YanıtlaSil
  12. pembebakteri: aaa tatlım ya neden öyle diyorsun, 1,60 boy ve birazcık topuklu vallah harika olursun haaa ... :) bence bir dene!

    aychi: güzellik tşk ederim, eminim sende de çok güzel taşırsın!

    dengesizsahsiyet: teşekkürler...

    siu: beni de ya, nedense... :)

    YanıtlaSil
  13. coco jelly: neden ya güzelim, bi dene yahu.. bakarsın oldu :)

    habinos: tşk ederim, öptüm

    mia: thank you....

    YanıtlaSil
  14. aaa.. sen beğenmezsin dedin ama çok beğendim aksine! :))
    her iki rengi de güzel, arkadaşlara katılıyorum ama bu arada, senin gibi çok uzun boylulara daha çok yakışır ama biz faniler de wedge'lerle filan kombinleyerek kendimize yakıştırabiliriz diye inanıyorum ;))
    yapalım biz bundan şekerim. :)


    http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. wear: bence bizim sevgili teknikerimiz den bir kurs alalım :) işe yarar bence ...

    YanıtlaSil
  16. tatlim cok güzelmis gercekten, ayyy siyahindan bana da bir tane lütfen :D :D :D


    öptüm seni koccaman <3

    YanıtlaSil
  17. civciv: ne güzel seni buralarda görmek.. hoşgeldin tekrar güzelim... tabikisin, sen yeter ki iste..

    YanıtlaSil
  18. Love the longer back hem! Great fit and shape!

    invasionista

    YanıtlaSil
  19. kesinlikle me too :) ama senin fiziğe bendendaha çok yakışacağı kesin öptümm roco

    YanıtlaSil
  20. Ah o Asos Ah! Gördüğüm herşeyi beğeniyorum ben orda maalesef :((

    Teşekkür ederim Duju' cum güzel yorumun için. Saçlar hakkaten tatilde çok güzel oluyor, havadan mı sudan mı neden bilmiyorum ama özellikle Bodrum da saçlarıma bayılıyorum ben de, keşke İstanbul da da öyle olsa.. Öpüyorum canım, görüşmek üzere

    www.denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  21. Cok hosmus gercekten, ne kadar da salas ve rahat!

    YanıtlaSil
  22. Canımmm çok yakışır sana.Hadi gel biz bunu dikelim :D

    YanıtlaSil
  23. Tatlım hmm siyah mı kahve mi, siyah mı kahve mi derken ikisini de istediğime karar verdim! :) çok güzeller duju'm arkası kısa önü uzun bu bluzlara penguen bluz adını taktık Dilemle ve çok da beğeniyoruz! :)



    http://betwinus.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  24. Canım bende mimin var. Elbise de çok hoş ayrıca :)
    Oturum açamadım url yazdım.

    YanıtlaSil
  25. nedir kadınlardaki bu moda merakı

    YanıtlaSil

eğer bir google hesabınız yoksa name/url yazan kısma isminizi yazıp url'yi boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.
tüm yorumlarınızı büyük bir keyifle okuyorum! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...