13 Haziran 2012 Çarşamba

bebek şenliği 2012



... çoğunuzun bildiği gibi hafta sonu bebek şenliği vardı. blogger arkadaşlarım Ahsen, Gözde ve Esra ile keyifli vakit geçirdik... 

beni en çok heyecanlandıran yeni tasarımcıların koleksiyonları oluyor, 
mybestfriends markasının iki güzel tasarımcıları Ayşegül & Yasemin her zamanki gibi harikaydı... Güzel elbisemi dört gözle bekliyorum :) Sevgili Zeto'mu çok fazla göremedim, umarım en kısa zamanda telafi edecektir :) 

sevgiler,
duju



  short: h&m / shirt: stradivarius / sandals & clutch: zara 



güzel elbisem ölçülerime göre yeniden dikiliyor, çok heycanlıyım :) 

 DİD ve ZETO 'nun standına uğramadan olmaz herhalde... 

Zetommm 


cool kızlar "Gözde & Ahsen " 

fotos by: wear-a-smile

7 yorum:

  1. çok güzeldi canım gerçekten, seninle tanıştığıma çok memnun oldum valla ben ;))

    YanıtlaSil
  2. elbiseni cok begendim kuşum, hadi gelsin bi an önce de giy ve göster bize de ^.^

    YanıtlaSil
  3. izmir'dede keşke böyle şenlikler olsa!:(((

    YanıtlaSil
  4. slm :) ben gidemedim ne yazıkki hühhühü :( buarada yeni keşfettim blogunu bana da beklerim
    http://dikostyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Bu sene İzmir'de olduğum ve gelemediğim için en çok üzüldüğüm etkinlik bu oldu. Özendim size, elbise ise tek kelimeyle harika!

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. süper gözüküyorsunuz kızlar! ;)

    http://iconicmouse.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. bende ordaydım ama kımseyle karsılasmadım :((( elbısen emınım harıka olacaktr guzel saclııııııııııı

    YanıtlaSil

eğer bir google hesabınız yoksa name/url yazan kısma isminizi yazıp url'yi boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.
tüm yorumlarınızı büyük bir keyifle okuyorum! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...