20 Mart 2012 Salı

happy birthday aysstyle
























fotos by wear-a-smile

17 yorum:

  1. Allahım bakıyorum, bakıyorumm Ahseni arıyorum bu fotolarda meğer Ahsen ilk resimde sol başta varmış zaten:)) Tanıyamadım birden. Saçını hep düz fönlü görüyoruz ya genelde ondan sanırım:) Neyse hepiniz çok güzel görünüyorsunuz. Aysstyle'ın daha nice yıllarını kutlamanız dileğiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle tatlım, resimleri çeken ahsen :) çok öptüm tatlım

      Sil
  2. dujucum bu topuz çok yakışmış sana,xoxo

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel fotoğraflar. Senin makyajını çok beğendim canım. çok güzel sade ve hoş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makyajda her zaman sadeliği tercih ediyorum canım. çook öpüyorum

      Sil
  4. Dujucum ne guzelfotograflar varmis:) sayenizde harika bir kutlama oldu.. İyi ki blog acmisim, sizlerle tanismisim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah 10.yılında hep birlikte oluruz canım :))

      Sil
  5. Dujum benim ne güzel bir gün olmuş böyle hepiniz bir aradasınız:) Senin o gamzeni yerim ben:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen gel, sana alasını yaparız :) yeter ki biran önce gellllll....

      Sil
  6. hihi şortun çok güzel olmuş kuzu ^_^
    aysun da fotograflarda o kadar duruki, su gibi maşallah..

    YanıtlaSil
  7. çok neşeli fotoğraflar sevdim

    YanıtlaSil
  8. Hh dujum cok guzel benim fotolra :)) hehe bayildim
    Sebinle olduklarimizda superr:))) ben hazirladim postumu ve senin icin kucuk bi not yazdim,okursun ama yrn yayinlicM:)
    Muckss

    YanıtlaSil
  9. ayy bir ben kaldım bu postu yapmayan hemennnn yapmalıyım:))))

    YanıtlaSil

eğer bir google hesabınız yoksa name/url yazan kısma isminizi yazıp url'yi boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.
tüm yorumlarınızı büyük bir keyifle okuyorum! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...