5 Kasım 2011 Cumartesi

05/11/11

.... bugün yoğun bir gündü, koşturmaca ile geçti ama nihayetinde fotoğraf çekimi için zaman buldum :) kuaför işini de bayram öncesine yetiştirdim. Saçlarım gittikçe koyulaşıyor :) aslında bu tonları seviyorum ama dışarıdan gelen yorumlar değişiyor.... sizce? 
Herkese güzel bir hafta sonu diliyorum... 

* * *

... heute war es ganz schön stressig, aber ich habe mir für ein shooting Zeit genommen. Ich war heute auch beim Friseur, meine Haare werden immer dunkler :) eigentlich gefaellt mir dieser Ton sehr! 
Was meint Ihr? 
Wünsche euch ein schönes Wochenende.... 















shirt: h&m
trouserts: zara
knit jacket: mango
boots: bershka
scarf: h&m
bag: zara





32 yorum:

  1. bence gayet hos renklerı koyu renklerı her zaman sevmısımdır her nekadar acık kumral bı velet olsamda:)

    YanıtlaSil
  2. hmmmm bu renk de yakışmış yakışmamış değil ama gözümüz seni daha açık tonlarda görmeye alışmış heralde:)ben beğendim saçlarının yeni rengini.

    YanıtlaSil
  3. Gorgeous boots! I love this look :)

    Love, Vanilla

    YanıtlaSil
  4. Sana bu renk yakisiyor :) Outfit´de cok hos, hirkayi cok sevdim ve bot´larda süper!

    Iyi bayramlar :*

    http://bouquet-defleurs.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Mir gefallen deine Haare sehr =)
    Schönes, schlichtes Outfit. die Tasche gafällt mir.

    YanıtlaSil
  6. bayramin mubarek olsun :)

    YanıtlaSil
  7. Guzelim benim cok begendim ben sac rengini ;))) Outfit'inle de 'laid back' havasini vermisin... Orgu hirkaya bayildim... ;))) Botlarda sahane!!! Kocaman opuyorum seni ve iyi bayramlar... xxx

    YanıtlaSil
  8. Canım saçlar çok hoş görünüyor,sen de öyle;)

    İyi bayramlar öpüyorum.

    YanıtlaSil
  9. pantalon çok şıkmış ve ayakkabı eşarp uyumuna bayıldım

    YanıtlaSil
  10. Fotoğrafların hepsi birbirinden güzel ve sevimli,şirin fiyonk kolyenede bayıldım :))
    iyi bayramlar :))

    YanıtlaSil
  11. şal ve pantalonun çok şık.

    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. ben bu rengi sevdim sacında.. cok hos gorunuyor.. kolyen de tam benlikmiş:) bana kurdele olsun yeter... iyi bayramlar tatlım tekrar..

    YanıtlaSil
  13. duju merhaba, pantolona bayıldım,bukadar güzel durabilirdi diye düşündüm hatta biran! bu arada çantayı almayı düşünüyordum,son zamanlarda çok gözüme çarpıyor... günlük rahat bir outfit olmuş,tebrikler. mutlu bayramlar

    YanıtlaSil
  14. Saçlar harika yalnız.Kombinde çok güzel ama yine de saçların olmasa bence bu kadar güzel durmazdı. :))

    YanıtlaSil
  15. Dujucum yaa, özlemişiz kıyafet postlarını valla :) harika görünüyorsun, kıyafetin de çok hoş. Özellikle kolyene bayıldım. Ayrıca ben sana yakıştırıyorum koyu renk saçı, gayet güzel böyle :)

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  16. Wow, I love your shoes and the bag!! Looks great!!:D

    xxx

    Mia's Little Corner

    YanıtlaSil
  17. Nerelerdesin dujucum. Kombin hem rahat hem tarz olmus pantolon ve botlar super

    YanıtlaSil
  18. Beyaz hırkaya çook hoş, sanada çok yakışmış :))

    YanıtlaSil
  19. Sagol güzelim yorumun icin :) Sende almanyadan istanbula yerlesmissin gördügüm kadar. Vallah iyi yapmissin, keske bende yapabilsem, ama belki bi kac sene sonra :D Istanbulun gibisi yok!

    YanıtlaSil
  20. cantan harikaaa..
    ben koyu rengi sana cok yakistirdim !

    YanıtlaSil
  21. Ben böyle deri görünmlü dar pantolnlara ve bu renk botlara bayılıyorum :) Çok güzeel olmuşsuun :)
    www.lovesfromfashion.com

    YanıtlaSil
  22. ben bu rengi çok begendim yüzüne sanki dha bi canlılık gelmiş o gün dha kapıdan girerken farkettim ama güzel olmus demeye fırsat bulamadım :)
    tarzına dicek laf ztn yok ne giysen yakısıo.. mcx ;)

    YanıtlaSil
  23. Cok cozy ve ayni zamanda seksi olmus. Kotun o parlakligini cok sevdim. Fiyonk kolye cok sirin.
    Sevgilerle,
    Defne.
    http://fashiondivamommy.blogspot.com

    YanıtlaSil
  24. Duju’cum bu renk kesinlikle çok yakışmış sana ;) Ben ayrıca deri görünümlü pantolonunla kovboy çizmelerini ve leopar şalını çok beğendim, Ahsen’den sonra benim de bu çizmeler de gözüm var valla :P kırmızı renk ruj da çok yakışmış canım, öpüyorum çok ;)


    BeTwin Us

    YanıtlaSil
  25. Bu saç rengi kesinlikle çok yakışmış. Koyu saç renginin yüzü daha canlı gösterdiğini düşündüğümden bende koyu tercih edenlerdim:)

    YanıtlaSil
  26. Hey canim, sana bir kac soru olucak, cevap verirsen cok sevinirim :) ben 2. ayda istanbula gelecegim kiz arkadasimla, daha otel ariyoruz, bize uygun, ucuzu, temiz otel tavsiye edebilirmisin? Uzak olmasin fazla, besiktas, taksim oralarda bir yerde, yani ortaköye gitmek icin falan filan :) yardim edersen süper olur!

    My ♥ Passion

    YanıtlaSil
  27. dujum ay mis yuuu=)=) ve sizi 5 dkkayla kaçırdım=( çk üzgünüm=( ara tatilimide istanbulda olucam umarım ozaman görüşebiliriz=( şu sıra derslerden bunaldığım için pek giremiorum ama yine fıstıksın takipdeyim gamzenden öpüp gidiorum sevgiler<3

    YanıtlaSil
  28. Canımmm, bayıldım saçlarının rengine.Bence çok yakışmış.Ayrıca leopar desende sana çok yakışıyor.Çok öpüyorum seni.

    Sevgiler
    Ahu

    ahuatesel.com

    YanıtlaSil

eğer bir google hesabınız yoksa name/url yazan kısma isminizi yazıp url'yi boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.
tüm yorumlarınızı büyük bir keyifle okuyorum! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...