17 Mayıs 2011 Salı

CMOS...


...dünyalar tatlısı bloger arkadaşım CMOS' un yapmış olduğu süprize bayıldım, ilk gördüğümde inanamadım :) kendisi çok yetenekli ve yaratıcı bir tasarımcı, çook tşk ederim güzelim, ellerine sağlık, çizimler harika görünüyor....
henüz tanımayan varsa muhakkak tanışın: 

* * * 

... meine liebe bloger Freundin CMOS hat mir letzte Woche eine Überraschung gemacht :) 
Sie ist eine sehr begabte designerin, ich liebe Ihr art und das coole styling..
falls Ihr sie noch nicht kennt :






18 yorum:

  1. Cizimler cok hos! Keske bendede böyle bir yetenek olsa ;)

    YanıtlaSil
  2. wooow..sieht super aus! ♥

    http://confessionsofasecretdiary.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Harika olmus cidden yaa,ellerine saglik arkadasinin!!

    YanıtlaSil
  4. CMOS'un blogunda görmüştüm çizimleri, çok güzel bir sürpriz olmuştur senin için de... gerçekten çok yetenekli hatun vesselam :)

    YanıtlaSil
  5. love the first outfit and your dress is gorgeous!!

    YanıtlaSil
  6. aaayy harika olmuşşş:)bayıldım yaaa...

    YanıtlaSil
  7. ne demek ben çok eğlendim seni çizerken senin güzelliğinden kaynaklanıyo çizimi güzel olması:)

    yorumlarının silinmesinden dolayı şu blog tadilatına da gıcık oldum ya:(

    YanıtlaSil
  8. Cmosun blogundada yazmistim zaten tatlim cok begendim ben bu cizimleri becerikli masallah kizimiz:))
    sende cok guzelsin fistikim, senle ben bu aralar bloglarda kayibizzzz:)))
    en yakin zmnda geri donus yapmak uzere isalahh ikimiz adinada:)
    seninde yogun oldgunu biliorum kolay gelsin tatliskom mucuko kocamnnn

    YanıtlaSil
  9. cizimi cmosumun blogunda görmüstüm , senin adina cok sevindim ! cok güzel cizmis, ellerine saglik cmosumun !!

    eee sen de cizilmicek hatun degilsin dujucum <3

    öptüm seni fistigim ...

    bu arada bloggerlar bulusmanizi kiskandim..
    ben de sizlerle olmak isterdim o gün :D

    YanıtlaSil
  10. herkese teşekkürler, beğendiğinize sevindim :)

    Civciv : canım senide her zaman bekleriz :)

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. çizimler çok başarılı. sende çok güzelsin tatlım =)

    YanıtlaSil
  13. habinos : tşk ederim güzelim

    YanıtlaSil
  14. Duju'm ben en çok kırmızı pantolonlu çizimi beğendim, ama siyah mini elbisendeki zerafet de çizimlere çok hoş yansımış :)) kızımız manken gibi olunca çizimi de gerçeği de çoook güzel :)) öpüyorum tatlımı :***

    YanıtlaSil
  15. çok güzel çizimler,dövmen bile çizilmiş çok şeker:D

    YanıtlaSil
  16. işte bu işin aslını hatrılatan bir çalışma çok hoş bir yaklaşım :)

    YanıtlaSil
  17. süper çizilmiş çok özenli
    http://kucukplastikcicekler.blogspot.com/

    YanıtlaSil

eğer bir google hesabınız yoksa name/url yazan kısma isminizi yazıp url'yi boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.
tüm yorumlarınızı büyük bir keyifle okuyorum! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...