26 Mart 2011 Cumartesi

Wedding / 1

Evet gelelim benim hayatımda bana her zaman heyecan verici kısma 
“düğün hazırlıkları”

Düşüncelerim bu konuda daha çok taze ve size birkaç postta düğün organizasyonları ile ilgili fikir ve düşüncelerimi paylaşmak istiyorum. Bu konuda çok arkadaşıma yardımcı oldum, gerçekten çok büyük bir sevkle ve heyecanla elimden geleni yapmaya çalıştım.

06.08.2010 da kendimde bu heyecanı tattım…. Her ne kadar  stresli geçse de, düğünün sonunda her gelin gibi bende : “düğün gerçekten bitti mi “ dedim. Nasıl başladı nasıl sona erdi bir anlam veremedim, bittiğini duyduğumda çok üzüldüm “ ama ben daha dans edecektim” :)

Neyse, gelelim detaylara, çoğu dergilerde gelinin aylar hatta bir yıl öncesinden yapması gereken listeler kadar anlamasız ve gereksiz bir liste hatırlamıyorum. Bir kere bir gelin her zaman listesini kendisi hazırlamalı ve tamamen kendi sevkine güvenmeli ve rahat edebileceği bir gelinlik seçimi yapmalıdır. Eğer aynaya baktığınızda ve aklınızda ufacıkta olsa bir tedirginlik varsa, sakın karar vermeyin, sonra çok üzülürsünüz….

Ben 3 ay boyunca, durmaksızın gitmediğim mağaza / gelinlikçi kalmadı… Her zaman gelinliklere karşı bir zaafım olduğu için, yıllar öncesinden zaman zaman internetten gelinliklere bakardım ve bahsettim gibi çok arkadaşıma bu konuda yardımcı olmuşumdur.

Bir gelin kesinlikle rahat edebileceği bir gelinlik seçmeli. Ben abartıyı hiçbir zaman sevmediğim için, çok kabarık, 4-5 tarlatanlı gelinliklere bir anlam veremiyorum. Zaten beyazlar içerisinde duvağınızla dikkat çekiyorsunuz, daha fazla abartıya ne gerek var?

Size sade, şık ve zarif gelinlikler sunmak istiyorum…. Bir sonraki postlarımda gelin çiçeği, makyaj, saç, ayakkabı, aksesuar, gelin pastası, fotoğraf çekimi v.s. görebilirsiniz….

Favorilerim: Manuel Mota, Novia D’Art,  Patricia Avendano, Pronovias, Valentino Sposa, Vera Wang, Christian Lacroix, Karl Lagerfeld





Karl Lagerfeld






Pronovias





Elie Saab






Valentino 









Joaquim Verdu











Christian Lacro





Amanda Wakeley










Rosa Clara


1 yorum:

  1. Herşey iyi güzelde,geleneklerimiz çok ağdalı bizim.İnsanı evlendiğine pişman ediyorlar.:))

    YanıtlaSil

eğer bir google hesabınız yoksa name/url yazan kısma isminizi yazıp url'yi boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.
tüm yorumlarınızı büyük bir keyifle okuyorum! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...